Medlemskap

Medlem i Kulturkvadranten i Dalby blir du genom att betala in årsavgiften 100 kr på bankgiro 470-0969.

Ange minst namn och e-postadress, om möjligt även postadress.

Om du vid internetbetalning inte får plats med alla uppgifter på meddelanderaden, ber vi dig komplettera genom att skicka en e-post med alla uppgifterna till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Kulturkvadranten i Dalby ideell förening följer lagstiftningen om hantering av personupp­gifter (GDPR). Vårt medlemsregister innehåller medlemmars namn och e-postadress, i vissa fall även postadress och telefonnummer. Registret används endast för utskick av medlems­information. Föreningen kommer inte att sälja eller lämna vidare personuppgifter till någon annan intressent. I och med utträde ur föreningen kommer uppgifterna att raderas och endast finnas kvar i det som vi enligt bokföringslagen måste spara i sju år.

Kontakta  oss